Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2016-09-07.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-02-08.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Na stronie znajdują się linki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
- Dokumenty z (.PDF) nie są dostępne cyfrowo.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2023-02-08.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Marta Walczak,
- adres e-mail - sp3glowno@glowno.pl,
- numer telefonu - 42 719 10 38 ,
- adres do korespondencji - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Karasicka 35, 95-015 Głowno .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Do budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Głownie prowadzą trzy wejścia znajdujące się od strony:
- główne – ul. Karasicka 35,
- ewakuacyjne (boczne) – od strony boiska szkolnego,
- ewakuacyjne (boczne, z prawej strony od wejścia głównego).
Do wszystkich tych wejść prowadzą schody.
Wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych.
W budynku szkoły nie ma windy.
Wejście główne jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły.
Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu są pracownicy obsługi.
W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro i piwnica) znajduje się korytarz.
Budynek nie posiada wind.
W budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki).
Na terenie szkoły jest parking dla samochodów osobowych, boisko szkolne.
Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym. Konieczne jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
Brak możliwości korzystania z tłumacza języka migowego zarówno na miejscu, jak i online.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.